Image Slider

Saç Bakım Rutinim Evde Lip Balm Yapımı Bacak Bakımı

19 Nisan 2016

Ara Öğün Tariflerim

Merhaba Arkadaşlar bu yazımda açlık ile başetme yöntemi olan bulanın ellerine sağlık olan ara öğün yemeklerimden  örnekler paylaşacağım.

Tarifleri bi yerden duymuş, görmüş ve değiştirerek kendime uyarlamış olabilirim evet ama bunun sebebi  herkesin olduğu gibi benimde damak zevkim farklı bu sebepten kendi fikirlerinizi katarak kendi damak tadınıza sınırları aşmadan uyarlayabilirsiniz.

ben akşam yemeklerimi iş yerinde 17:45 gibi yiyip çıkıyorum. Bu sebeple akşam eve gittiğimde saat 19:30 gibi açlık ve tatlı gereksimi duyuyorum. Bunun için kendime hafif bir tatlı hazırlıyorum.


Malzemeler;

- Yarım yeşil elma 
- 1 tatlı kaşığı toz tarçın.
- 1 Top L'era fresca vanilyalı dondurma ( daha doğal ve az şekerli olmasından bu markayı tercih ediyorum)
- 1 tam ceviz




Yarım yeşil elmayı kabukları ile rendeliyorum, üzerine bir tatlı kaşığı toz tarçın döküp bir tavada pişiriyorum ve soğumaya bırakıyorum. Tarçın sevmeyenler kullanmayabilir zaten dondurmada yeterli miktarda şeker bulunuyor. Ben elmaya yakıştığından dolayı katıyorum.

Dondurma kuplarına bir top vanilyalı dondurmamı koyup, üzerine pişen elmamı ekliyorum.
1 Tam dövülmüş cevizimi üzerine serpiyorum veee afiyetle yiyorum.

Sağlıklı ve hafif atıştırmalık ara öğün tariflerim devam edecek....

Hiç yorum yok: