Image Slider

Saç Bakım Rutinim Evde Lip Balm Yapımı Bacak Bakımı

15 Nisan 2016

Yeşil Çaylı Ice Tea Tarifim

Bu yazımın amacı yeşil çayı sevmeyen ama içmek zorunda olduğunun farkında olanlar içindir.

Çünkü bende sevmiyorum arkadaşlar nefret ediyorum diyebilirim...

Ama buna bir çözüm getireyim derken yap boz bir sürü denemeler ile sonun da sevebileceğim içilebilecek hale getirmeyi başardım. Üstelik sıcak içmiyoruz ....

Yaz aylarında soğuk soğuk lıkır lıkır götüreceksiniz.

Metabolizma hızlanacak, enerji verecek ve en önemlisi ödem atıp aynı zamanda rejim yapanlara destek olacak.

Malzemelerimiz ,

- 1 Litre Su
- Demleme için bir demlik
- 3 Adet limon suyu
- 1 Adet çubuk tarçın
- 7-8 nane yaprağı
- 3 tane karanfil
- 3 adet poşet yeşil çay
- 1 adet poşet siyah çay
- Bardağınıza göre buz.







Hazırlanışı ;

1 Litre suyu demliğiniz de kaynatın, içine yeşil çayı, siyah çayı karanfili ve çubuk tarçını atıp demlenmesini bekleyin.
Bu arada demlenirken sıkılmış limon suyunuzu ekleyin. Soğumaya bırakın.

Soğuyan demlenmiş çayınıza taze nane yapraklarını katıp servise hazır hale getiriyoruz.

Gün boyu bu litre çayı içebilirsiniz. bardağınıza dilerseniz buz katıp daha soğuk tüketebilirsiniz.

Ben bu malzemeleri 2 katına çıkarıp 2 günlük buz dolabımda hazır bekletiyorum. Açıkcası susadıkça bu ice tea tüketiyorum. Şeker ve enerji ihtiyacımı bu şekilde gideriyorum.

Bunun yanı sıra su tüketiyor muyum diye sorarsanız çok az açıkcası, ben su hastası biri değilim
su severim fakat iş dayatmaya gelince bende sudan soğuyorum sanırım ve içmek zor geliyor.

Bu hazırladığım ice tea buna kolaylık getirdi.

Hepinize afiyet olsun umarım severek içersiniz.

Hoşçakalın...



Hiç yorum yok: