Image Slider

Saç Bakım Rutinim Evde Lip Balm Yapımı Bacak Bakımı

31 Mart 2016

Saç Bakımı -2 (HIZLI UZATMA TEKNİĞİ)

Evet saçları küt yaptım sevdim kullandım ama artık ne uzun ne kısa aşamasında sıkıntı geldi ve hızla uzatma yöntemlerini araştırmaya başladım.


DAX Supergro hem bakım yapıyor hem de hızla uzamasını sağlıyor.
Bu ne büyük maharet, dedim ve araştırdım. Bir çok blog arkadaşım bu konuda deneyimlerini paylaşmış, youtube da bir çok kişi uygulamış, onlara da güvenerek bende koşarak gratis de aldım soluğu ürünün düşük gramajlısını buldum maalesef internette yüksek gramajlıları var ve burda lütfen orijinal ürün olmasına dikkat ediniz.




Uygulaması konusunda herkes aynı yöntemi kullanmış, ama ben yine E vitamini ampullerinden vazgeçemediğimden dolayı Dax uygulamasını jel kıvamında elimle alarak saç diplerime yedirmedim.
Ben içinden bir yemek kaşığı alarak, mikrodalga da eritip sıvı hale getirdim, 1 adet E vitamini ampul kırıyorum ve karışımı eski boya şişeme döküp saç diplerime her yere denk gelecek şekilde sıkıyorum, sonrasında parmaklarımla yaklaşık 10 dk masaj yaparak iyice köklere yediriyorum, masaj ile kan dolaşımı sağlıyorum.

Bekleme süresine gelince, ben genelde dışarı çıkmayacağım ertesi gün planım olmayan gecelerde yapıp yatıyorum saçımda ve kalktığımda yıkıyorum.

Yıkama kısmına çok dikkat edin, asla ıslatıp şampuanlamayın !!!

Önce elinize bolca şampuan alın ve tüm saç diplerine, uçlarına kuru halde uygulayın. Yıkar gibi köpürtme hareketleri yapıp şampuanın her noktaya ulaşmasını sağlayın. Sonrasında ılık su ile çok sıcak olmasın, durulayın. Sonrasın da saçlarınız ıslak hali ile 2 kez daha şampuanlama ve duruluma yapın. Ben en son aşamada bir banyo maşrapasında 1 çay bardağı elma sirkesini soğuk su ile karıştırıp, saçlarıma döküp fazla suyu sıkıp çıkıyorum.

Burada elma sirkesi kullanmaktaki amaç saçta kalması muhtemel şampuan kalıntılarını temizlemek, ve daha parlak görünmesini sağlamak.

3 Hafta dır uyguluyorum, saçlarını boyayan biri olarak, 20 günde diplerimin gelmesi muhtemel oluyor ve uzayan kısım 5-6 mm olurdu şimdi 3 hafta sonun da gözle görülür 1 - 1,5 cm uzadığını gördüm ve ben şok :) üstelik daha canlı yıpranmış görüntüsü olmayan bir hal aldı.

Öyle çeşit çeşit yağları karıştırıp saçımızda 1 saat bekletip yıkama dönemi bitti bence.
Bu ürün son nokta mıdır bilmem ama müthiş bir buluş.


Hiç yorum yok: