Image Slider

Saç Bakım Rutinim Evde Lip Balm Yapımı Bacak Bakımı

25 Mart 2016

Kusursuz Bacaklar

Merhaba arkadaşlar, kusursuz bacaklar için bazı araştırmalar yaptım, uzun zamandır birkaç yöntemi deniyorum.

Öncelikle batık problemlerime çözüm buldum buraya tıklayarak neler yaptığımı öğrenebilirsiniz.

İkinci en büyük problemim ise çok kalın bacaklarım var, 13 yaşında yani gelişim çağımda başladığım 6 sene yaptığım ve bence ileride kariyer olarak düşünülmüyor ise bir kız çocuğu için en yanlış sporu yaptım KARETE.

Bacaklarım da tahtalar mı kırılmadıi, kiremitler mi ! Hepsi yapıldı amaç beton gibi bacaklar oluşturup sıkı tekmeler atabilmekti taaki 19 yaşıma geldiğimde, etek elbiseden uzak durmaya başladığımda anladım nelere mal olduğunu.

Neyse, sonuç olarak çok uzun bir kadın değilim 168 boyum var ve bacaklarım öyle çok kısa yada uzun değil vücuduma göre orantılı fakat kalınlar.

Nasıl incelir diye araştırmaya başladım ve işin öncelikle doğru spor ve bakımdan geçtiğini öğrendim.
Öncelikle ben yogayı sevdim, acelesi olmayan sizi hem beden hem de ruhen rahatlatıyor. Yürümeyi çok sevdiğimden ve bacakların ince ve sıkı olması yürüyüşlerden geçtiğini anladım. Elbette başka başka şeylerde var bunlar plates, squat VS ..



Youtube başvurabilirsiniz bunun için başlangıçtan başlayıp kendinizi hemen yormadan, ertesi gün acıları çekmeden her gün tavsiye edilen sayılarda ve zamanlarda yapın lütfen.


Sporun yanı sıra elbette bakımda şart, karşıma çıkan her şeyde mutlaka kan dolaşımını hızlandıracak
tavsiyeler buldum.

Bunlardan bazıları şunlar,

Bol su içmek, bunun sadece bacaklarımıza değil vücudumuzun her yönüne faydası ve ihtiyacı var.

Ağda sonrası soğuk su ile masaj ve kese, bunun selülite de faydası var.



Her gün düzenli olarak yatmadan yada sabah uyandığınızda, at kılı fırçası yada doğal vücut fırçaları ile aşağıdan yukarı bacağınızı taramanız. Örneğin ayak bileğinizden başlayarak dizinize kadar, dizinizden başlayarak kalçanızın bitimine kadar. Şiddetli baskı uygulama dan, hafif baskı uygulayarak, aynı bölgeye 2-3 kez taramanız. Hafif kızarıklık oluşacak bu kan dolaşımının olduğu anlama geliyor. Fazla abartmayın cildinizde tahrişlere sebep olabilirsiniz.



Elbette nemlendirmek, losyonlar, bitkisel yağlar, bitkisel sütler aklınıza gelen doğala en yakın nemlendirme yöntemlerinizi denemelisiniz.








Hiç yorum yok: